Aleksandar Makovec kandidat HDZ-a za čakovečkog gradonačelnika 30.03.2017

ČAKOVEC, 30.3.2017. – Čakovčanin Aleksandar Makovec zna kako se efikasno upravlja Gradom što je već i dokazao obavljajući gradonačelničku dužnost u Čakovcu od 1997. do 2001. Upravo na ovim lokalnim izborima pokušat će izboriti još jedan mandat, a javnosti je predstavio svoj izborni program.

– Dobra vlast za mene znači smanjenje broja zaposlenih i kadrovsko restrukturiranje tako da uprava bude servis građanima, kaže Makovec, te ističe kako je za njegova mandata, što se može lako provjeriti, u upravi bilo 22 zaposlenih, a sada ih je više od 40. Ako su sva ta radna mjesta opravdana, onda i usluga uprave mora biti barem dva puta bolja nego je sada! – poručio je Makovec, inače predsjednik GO HDZ-a Čakovca.

Posebno je naglasio da se grad mora financijski stabilizirati, a ne kao što je sada slučaj – da troši više nego prihoduje.
– Gradska poduzeća i ustanove saniraju se zbog nepotrebnih gubitaka, te nameću dodatne terete građanima umjesto da iskoriste svoj lokalni monopolni položaj za poboljšanje ili pojeftinjenje vlastitih usluga, upozorava A.Makovec.

Jednu od važnijih tema u programu Makovec navodi predškolski odgoj, odnosno, pomoć roditeljima preko privatnih vrtića i profesionalnih dadilja – odgajateljica.
– Kada su u pitanju investicije, željeli bismo graditi stanove za mlade i socijalno ugrožene obitelji, dovršiti kanalizaciju, urediti i obnoviti prometnu infrastrukturu – istočnu obilaznicu, južnu obilaznicu, izgraditi gradsku sportsku dvoranu, tržnicu…, a Starom gradu Zrinskih vratiti izgled „grada na vodi“ što je on i stoljećima bio, kazao je A.Makovec.

Kritički se osvrnuo na loš zakon o lokalnoj samoupravi, te štetu koju je Hrvatskoj donijela centralizacija, regionalizacija i metropolizacija.
Na konferenciji za novinare govorili su još tajnik GO HDZ-a Čakovca, Boris Kućanski i Tomislav Vrbanec, član Predsjedništva GO HDZ-a i vijećnik u čakovečkom gradskom vijeću, osvrnuvši se na novoizabrani gradski odbor, te odnos grada prema mjesnim odborima.